דלג לתוכן הראשי

עבודות יצירה

סינון ומיון ›
*תקנון זה מהווה הסכם משפטי מחייב הוראותיו יחולו על כל גלישה באתר, שימוש ו/או רכישה של מוצרים ו/או שירותים על ידי המשתמשים באתר, והן עשויות להשתנות מעת לעת, על פי שיקול דעתה המלא והבלעדי של חברת ירמי ציוד לגני בע"מ
*תנאי שימוש ותהליך הרכישה:
הרכישה באתר מתבצעת בכרטיס אשראי בלבד.
מותר לבצע רכישה באתר זה אך ורק ללקוחות מגיל 18 ומעלה.
*לעיתים יתכנו הבדלים במחירים בין האתר ולחנות. ואין החברה מתחייבת למחירים אלו בחנות הפיזית או דרך הצעת מחיר
*התמונות באתר מובאות להמחשה בלבד ואינן מחייבות את החברה באספקת מוצר זהה
למופיע באתר.
אספקת מוצרים
*אספקת המוצר תהיה 1 עד 14 ימי עסקים במידה והמוצר אזל מהמלאי החברה מתחייבת להודיע ללקוח שיתכנו עיכובים באספקת הסחורה במקרה זה הלקוח יכול לבחור במוצר אחר במקום המוצר הקיים או ביטול ההזמנה
מדיניות החזרות וביטול עסקה
 
*ניתן לבטל הזמנה שנעשתה באתר האינטרנט כל עוד לא נשלחו המוצרים על ידי החברה או מי מטעמה אל הכתובת שנמסרה, למעט פריטים של מתקני חצר ריהוט או ג'ימבורי ההודעה על ביטול ההזמנה תיעשה טלפונית
*במידה והלקוח מעוניין בביטול עיסקה שהושלמה (תשלום וקבלת המוצר) עליו להודיע טלפונית תוך 24 שעות מרגע השלמת העיסקה למעט מוצרי ריהוט, מתקני חצר וג'ימבורי שאותם לא ניתן לבטל.

 *מוצר שהגיע לבית הלקוח ולא נעשה בו שימוש והוא שלם באריזתו המקורית, ניתן להחזיר לחברה תוך 14 ימים ע"י משלוח אל החברה (המשלוח ישולח ויבוצע ע"י הלקוח) האחריות להחזרת המוצר באופן תקין ושלם חלה על הלקוח
כרטיס האשראי אשר חוייב בעיסקה יזוכה במחיר המוצר בניכוי 5% עמלת סליקה וביטול. לא יזוכו דמי משלוח אשר שולמו
ראש הטופס

* המשלוחים לבית הלקוח מנוהלים ע"י חברת משלוחים חיצונית כך שתשלום דמי המשלוח עלול להשתנות בהתאם להזמנה וגודל המשלוח מול חברת המשלוחים. אנו מחויבים לעדכן את הלקוח בדמי המשלוח העדכניים לו טרם אספקת ההזמנה.
 
*החברה רשאית לבטל רכישה של מוצרים אשר נפלה טעות במחירם והמחיר המצוין לא משקף את ערך השוק ושווי המוצר או שהמוצר אזל במלאי.
 
*אין החברה אחראית על מוצרים שהורכבו לא על פי הוראות יצרן
 
*לעיתים תיתכן סטייה קלה במידות של המוצרים.
כגון במוצרי ג'מבורי, מתנפחים, ריהוט
וכדומה, דבר שאינו נתון לשליטתנו ולעיתים אף לא לשליטת היצרן ו/או היבואן
 ולכן במקרה של טעות משמעותית – חברתנו תחליט ע"פ שיקול דעתה האם ואיך לפצות
את הלקוח.
 

*אנו נעשה הכל על מנת לתת את השירות והמוצרים הטובים ביותר.
 
לשאלות ובירורים נשמח לעמוד לשירותכם במייל yermigan@gmail.com